Linda

Isteri Shukri

Aku pendekkan cerita saja ya....Shukri adalah kawanbaikku dari kilang yang sama.Begitu juga isterinya tapi bukanlah rapatdenganku.Shukri menikahi Liza pada tahun 2000 dan masih tidak mempunyaianak.Namun mereka tetap bersama kerana cinta yang mendalam.Atas sebabitulahpermintaan Shukri membuatkan aku keliru.Shukri datang ke rumah sewaku pada suatu malam berseorangan...membuatpermintaan yang amat mengejutkan sekali bagiku.Diceritanya soalrumahtangganya yang dihadapinya sekarang.Dari situ barulah aku tahurupanyaShukri adalah seorang yang 'cepat sampai' sebelum waktunya.Lizasememangnyatidak puas akan tetapi dia hanya memendam rasa sahaja.Shukri tahu yangdiamenyeksa batin isterinya itu...dengan sebab itulah timbulnya permintaanini.Atas sebab kawan aku menolak dengan lembut sambil menasihati agardiabersabar.Malah Shukri memaksa pula dengan alasan bahawa tidak mahumenyiksabatin Liza.Dia rela aku melayari bahtera mersama isterinya asalkan Lizapuasdan mereka tetap bersama.Shukri khuatir Liza akan meninggalkan dia atasebabkelemahan yang ada padanya.Liza sebenarnya telah lama setuju dengancadangannya cuma menanti aku saja...keputusan aku masih samar....namunakuberjanji untuk kerumah mereka untuk menasihati Liza dan Shukri hanyaterdiam...Pada esok malamnya aku bertandang ke rumah Shukri sepertidijanjikan.Shukriyang baru saja balik kerja terus membuka pintu rumahmempelawa akumasuk.Aku lihat Liza cepat-cepat ke bilik memakai tudungkepala.SememangnyaLiza seorang wanitabertudung.Selama ini aku tidak pernah melihat rambutnya.Itulah yangmengejutkan aku...macamana wanita bertudung mahu mengadakan hubunganseksdengan lelaki yang bukan isterinya.Namun aku juga sedia tahu yang nafsuwanita lebih besar dari lelaki maka tak hairanlah kalau Liza sangguptidurdenganku.Setelah berbincang sekejap aku minta Shukri keluar membelirokokuntukku sementara aku menasihati Liza.Sebaik saja Shukri keluar, Lizadatangmenghampiri aku lalu bertanyakan hal itu...."Macammana sekarang?...abang setuju ke?" Liza bertanya."Betul ke ni Liza..." belum habis aku cakap Liza terus menarik tangankumasuk kedalam biliknya."Abang lihatlah sendiri...."Liza menunding jari kearah TV yangdibawahnyaada beberapa keping VCD.Aku meninggalkan Liza dibelakang menuju kearahVCDitu.Wah....VCD lucah rupanya...."Itulah tontonan Liza kalau abang naktahu...hampir 2 tahun Liza kehausan nikmat seks..abang Shukri langsungtakberupaya.....tolonglah abang...."rayu Liza manakala aku masih membelekVCDitu.Best juga tengok covernya.Aku menoleh kebelakang untuk melihat Lizanamun dikala itu Liza telah berada betul-betul rapatdenganku.Tanpabertudung lagi dan aku saksikan rambutnya yang panjangkebahu lagi lembutitu.Haruman yang menyegarkan lagi memberahikan membuatkan aku terpakusementara.Sebagai seorang yang bujang pastinya aku terangsang apatahlagiLiza telah pun membuka tiga butang bajunya.Buah dadanya yang besar itumenolak-nolak bajunya tambahan pula ketika itu nafsunya sedangkemuncak..Akusempat menyentuh dadanya namun tergendala sebab Shukri sudah sampaikerumah.Cepat-cepat aku keluar dari bilik sementara Liza tinggaldidalam.Sebaik saja Shukri masuk aku terus meminta rokok lalu dihisapsebatang.Shukri terus bertanyakan aku akan hal itu sambil merayu demidiakawan baikku."Selamatkanlah perkahwinan kami"...rayuShukri."Baiklah....adasyaratnya"jawabku membuatkan Shukri tersenyum dan memintasyaratnya."Akumahu kau ada sama semasa aku menikmati tubuh bini kau untuk satu sebabkebaikkan buat kau juga"...Shukri terdiam lalu bersetuju.Liza yang barukeluar aku tarik tangannya ke atas riba aku.Shukri terkejut tapi tidakmembantah.Aku meminta Shukri duduk atas sofa berhadapan kami danmenyaksikanaku menikamati tubuh isterinya.Dengan mesih bertudung aku memeluk tubuhLizadengan penuh nafsu sekali...sememangnya aku telah teringinmenikmatitubuh Liza sejak dalam bilik tadi.Liza kukucup bibirnya...tangankananku akuramas punggungnya.Aku membelakangi tubuh Liza lalu meramas buah dadanyadaribelakang.Ku lihatShukri tak senang lihat isterinya merengek kenikmatan>aku tanggalkantudungLiza lalu membuka satu persatu butang bajunya perlahan sehinggahabis.Akubogelkan tubuh Liza tanpa tentangan dari Shukri mahupunisterinya.Liza ketika itu merelakan aku melakukan apa sahaja padatubuhnya.Kini Liza benar-benar bogel diruang tamu itu....aku bangunlalumenanggalkan pakaian aku pula...sama-sama aku dengan isteri Shukribergogelsmabil berdiri.Shukri bertambah tak senang duduk namun aku arahkan agarjangan diganggu ketika kami sedang bersama...cuma lihat sahaja.Lizadiamsambil tersenyum memandang suaminya itu.Aku arahkan Liza duduk diatassofasambil mengangkang kakinya lalu aku secara perlahan menjilat cipap Lizadengan bernafsu sekali.Liza megeliat kegelian.Digenggam rambutku laluditekan-tekan rapat ke cipapnya.Aku dapat jangkakan yang Lizabenar-benartidak tahan apabila dia mengepit kepalaku dengan kakinya ketika akumehulurkan lidahku kedalam cipapnya."Aaaahhhhhhhh.......eeemmmmmpphhhh......."rengekkan Liza berpanjangan.Selepas itu aku bangun lalu menghulurkan batangku tepat ke mulutLiza."Hisaplah Liza......biar selera aku bertambah...."Liza memegangsambilmejilat-jilat batangku dihadapan suaminya itu.Dikulum seluruhnyaselepas itumembuatkan aku terasa hendak pancut air maniku tapi aku tahankansaja.Lizaseperti dalam kegilaan menghisap batangku..dia seolah-olahlupa suaminyadihadapan kami.Shukri memegang-megang batangnya kerana tidak tahanmelihataksi kami berdua.Aku terasa kasihan pula melihat Shukri begitu lalu akumembawa Liza kepada Shukri supaya Shukri dapat menghisap buah dadaisterinya.Keadaan itu membolehkan aku membenamkan batangku daribelakangLiza.Aku pengang punggung Liza lalu aku benamkan batangku kedalamlubangpunggung Liza sedalamnya.Liza mengerang kesakitan namun tidak lamabegituberganti erangan nikmat.Aku tak mahu berkeadaan lama begitu lalu akutariksemula menelentangkan tubuh Liza diatas lantai lalu menghalakanbatangkutepat kearah cipap Liza.Liza mengankang luas menantikan tikamanaku.Sekaliaku tekan Liza menjerit perlahan lalu aku peluk Lizarapat-rapat.Aku mengomoli tubuh Liza selama hampir 3 jam sehinggakemuncakakhir aku memancutkan air maniku kedalam mulut Liza.Liza selepas itumengulum semula batangku ketika aku terlentang diatas lantai.AkumegarahkanLiza megulum batang suaminya pula akan tetapi rupanya Shukri telah punlamaklimaks dan batangya telah lama tunduk....Kami tidak habis disitu saja...aku bawa Liza kedalam bilik lalumenguncipintu."Maafkan aku Shukri...kali ini aku nak lebih sikit dengan binikau...dengar aje ye?...aku nak layan bini hang sampaipuas.....Begitulah akuceritanya aku menikmati tubuh isteri kawanku itu sehingga pagi danShukrihanya mampu medengar suara isterinya megerang kenikmatan serta dengusannafas yang tidak menentu....

1 comment:

  1. cerita sial! jika ada suami yg rela burit bininya dtutuh olih rakan dihadapannya memg bodoh!..rekailah cerita macm lain..kalu org bukn melayu baca certa ni? melayu cukup2 lecehhhh!..porrraahhhhh...

    ReplyDelete

Member