Linda

impian

semasa aku pulang dari sekolah.....tiba-tiba aku dengar suara orang bercakap-cakap dari dalam bilik kakak aku.Perlahan-laahan aku pergi mengintai melalui celah pintu yang kelihatan terenggang sedikit. Alangkah terkejutnya aku dapati kakak ku Eliana sedang tengah dok kongkek dengan seorang kawan se pejabat dengan nya. Aku kenal dengan lelaki itu yang berketurunan benggali. Namanya Jasber Singh. Kelihatan ia tengah dok jolok cipap kakak aku dengan batangnya yang besar tu. Akupun naik steam tengok mereka tengah dok bermesra. Kakak aku nampaknya terselak skirtnya tetapi bajunya terbuka sedikit manampakkan colinya yang berwarna hitam itu.Oleh kerana mereka berada atas katil dan kepalaku memandang dari bawah.jelas juga aku nampak batangnya menjolok keluar masuk.Tiba-tiba kepalaku terantuk pada pintu dan mereka berdua terkejut.Lantas aku cepat-cepat beredar. Aku tahu mereka sedar yang aku nampak perbuatan mereka.Tak lama kemudian Jasber pun belah. Aku pura-pura buat-buat tak tahu sebaik sahaja kakak aku keluar dari bilik. Petang itu ia tak banyak bercakap dan buat-buat saperti tak ada apa yang pelik berlaku.Malam tu mengenangkan apa yang aku lihat, mulalah aku mastubate.Tengah aku dok usap-usap batang aku tiba-tiba aku dengar ada orang berjalan menuju kebilik aku.Cepat-cepat aku kenakan pakaian.Kak Eliana mengetuk pintuku.Setelah aku buka pintu....ia cakap ia nak bincang sesuatu dan mengajak aku kebiliknya.Tiba-tiba ia menyoalku samada aku melihat apa yang telah berlaku petang itu. Aku tidak menjawab cuma tersengih sahaja.setelah ia mendesak aku beberapa kali akhirnya aku menganggukkan kepala sahaja.Ia meminta aku merahsiakannya. Jelasnya lagi ia lakukannya semata-mata untuk promotionnya kepada kerja tetap dan gaji yang lumayan. Tak lama kemudian akupun kembali kebilikku. sambil melihat sebuah magazine bogel..aku mula mengusap-usap batangku yang kian keras dan tegang itu.Sambil mengenangkan apa yang terjadi dan dari gmbar majalah itu aku mula mengurut-urut batang ku sehingga mula keluar air mazi.Dengan tak semena-mena pintu bilikku yang terlupa aku nak kunci dibuka.Kak Eliana terkejut memandangku dengan keadaan hampir telanjang.Ia pura-pura beraksi cool......ia cuba mengusikku dengan berkata " do you need help?" aku yang tersipu-sipu malu secara tak sedar menjawab "yes". kak Eliana mengisyaratkan ku ke biliknya.setelah aku berada dibiliknya.....terus ia mengusap-usap batangku yang menegang tu. Ia bertanya samada aku steam lihat apa yang berlaku petang itu.Aku memberitahunya yang aku betul-betul tak tahan melihatnya dan terpaksa mastubate.Kak Eliana tersenyum sahaja.Ia memberitahuku yang ia sanggup melakukan apa sahaja aku mahu asalkan jangan sampai kongkek sahaja cukuplah.Apa lagi.....aku suroh dia hisap batnag aku sambil aku main-main dengan buah dadanya yang sederhana besar itu.Aku berbisik padanya yang aku nak usap-usap batangku pada cipapnya.Kak Eliana tersenyum sahaja....setelah aku menanggalkan seluar dalamnya.....aku mula menggosok-gosok batangku pada cipapnya yang mula lembab itu.Bulu cipapnya lebat juga.Sambil tu aku meramas-ramas buah dadanya.Aku mula tak tahan......sesekali aku cuba merejamkan batangku pada cipapnya tetapi ia cuba mengelak..bersambung.....

No comments:

Post a Comment

Member