Linda

hilang dara

satu malam tu aku memang penat sangat. jadi aku suruh lermail hantar. utk pengetahuan korang sume, mail ni hensem giler! mase duk dalam kete tu, aku saje je tak kasi diabukak air-cond. kononnya nanti sejuk sangat. tingkap aku pun tak kasi bukak. jadi kepanasan le kitorang kat dalamtu....bile dah panas apa lagi,aku pun memelukan first step aku...aku bukak kot aku. campak kat seat belakang(aku pakai kot dgn skirt pendek) walopun aku kemeje long sleeve,tapi transperent. dah la tu aku pakai bra kaler hitam. memangjelas ketare ler kebesaran tetek aku ni. pas tu aku bukaktige butang. kasi nampak sikit. dan aku dgn sesajenye menjalarkan tgn aku atas pehe aku yg putih gebu nie. aku tengok die drive dah tak tentu arah dah..pas tu sampai ler kat apartment aku... aku ajak ler die naik..masuk je aku kate ler kat die aku nak tukor baju. aku pasangkan die tape org tengah beromen. aku tengok die asyik aje..aku keluar danbawakkan die kopi. die tengok aku semacam aje dgn pakaiantidur yg agak jarang dan pendek ni. pastu aku duk sebelah die. aku tanye ler kat die best ke ceirte nie? die kate bestpastu aku rase tgn die merayap naik kat bahu aku. aku buat tak tau ler. pastu aku dgn selambenye merabe kote die. aku tanye ler die nak buat ke? die kate aku tak kisah ke?aku kate tak kisah..pastu die kiss aku. keasyikkannye sampaiterbasah spender aku. tgn die mase tgh sedap sedap merabepepek aku ni..pastu die pun pelan pelan bukak baju tidur aku.die bukak bra aku pastu hisap tetek aku. memang aku raseputing aku kembang..pastu die pun cabut le baju die. aku tolong ler bukak seluar die. tak sempat tarik spender diedie pegi main pulak ngan pepek aku nie...pastu die bukaksendiri underwear die tu.pastu die bukak kangkang aku. sebelum tu aku sempat le jugak isap kote die cukup cukup.keras kote die....die pun masukkan kepale kote die dalamlobang jubor aku ni. mase mule mule masuk memang sakit.. lame lame dah syok pulak. makin lame makin laju pulak. pastu aku dapat rase air mani die terpancut kat dalam aku.mase tu memang tak tau ape nak kate. pastu die baring. rebahkan kepale die atas tetek aku..aku belai belai rambut die.pastu die jolok aku cukup cukup lagi. then tetibe die kate nak balik. aku tanye ler die ape nak buat ngan tilam aku yg ade kesan darah nie. die tarik cadr tu,die masuk dlm plastikdie kate nanti balik die basuh dan bagi balik kat aku. pastudie pun blah..mase die blah tu sempat ler cium sekali..pastudie kate "aku tak pakai kondom...."aku tak kisah pun.......

No comments:

Post a Comment

Member