Linda

choon kit

saya telah jatuh cinta kepada coursemate saya yang bernama annie .rambutnya yang panjang terbayang saya bulu pantatnya yang tebel.walaupun buah dadanya bukannya basar sangat tatapi cukup sekadar makan.ia berlaku semasa tamatnya kelas.saya mengajak dia makan tengah hari.selepas makan tengah hari di kantin2 saya dengan alasan mengulangkaji pelajaran,telah menipu dia ke sebuah kelas yang tiada orang di block h.terus saya tutup pintu selepas kami masuk ke dalam kelas.dia rasa hairan.matanya menghala ke arah aku.hatiku bedebar,begitu dengannya selepas memandang sesama sekian masa.saya tahu dia sudah sedar niat aku.tanpa membuang masa saya terus cuim mulutnya.dia tidak membantah malah membalas.tangan saya meraba seluruh badannya,terutama buah dada & ponggungnay.batang aku mula tegang.aku membuka bajunya,tetapi dia menolak,"apa telah terjadi",bisik hati sendiri.dengan pelahan dia menanggalkan pakaiannya sendiri.makin tegang batangku melihat annie berbogel.itulah yang diminpikan setiap hari.aku menbuka zip seluar & menanggalkan seluar dalam.melihat batangku yang tegang annie terus mengecumnya.wow fantastic betul!!!tangan aku terus meraba buah dadanya.kami bertukar posisi,saya mencuim dadanya.annie menjerit Auh,,,Auh,,,its great.dai berbaring di ata meja menunggu batangku.dengan segerasaya memesukan batangku yang tegang ke dalam lubang pantatnya.masuk,keluar,makin lama makin pantas.ah,ah,,ah,,makin lama makin kuat kedengaran. hampir 15 minit kaki saya letih.saya meminta agar bertukar posisi.kali ini saya yang berbaring & dia di atas.darah kelihatan keluar dari pantatnya.patutlah lubangnya begitu ketat,rupanya dara.saya tidak sempat mengeluarkan batang saya lalu terpancutnya ke dalam .saya merendam di dalam beberapa minit.lega betul!!dai dan saya berpeluh & keletihan.kami perpuluk berehat sebentar.kami masing-masing memakai semula pakaian.annie kata gua hebat betul & tanya bila boleh rasa lagi?selepas ini kami sering melakukan seks seperti ini selepas kelas.makin lama buah dadanya semakin besar.ANNIE YAP SIU KIM FROM CCIP 98/99 TAR COLLEGEI FEEL ENJOYBLE MAKING LAVE WITH UHOPE ONE DAY WE CAN BREAK UR HIGEST RECORD7 TIMES A DAY!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Member