Linda

Buku belu punye pasal

Ishh...cite ni dah lame dah berlaku...tapi tah camne tah susah gak aku nak lupakan....aku nak simpan sorang-sorang pun tak sedap gak...nak cite kat member lagik tak sedap...kang kene gelak lagi ada...so cite la kat sini...sape pun tak kenal aku....tul tak?so cite dia cam ni...cite ni waktu aku form 4 duluk....aku baru je transfer dari kedah ke kl nih....memang jakun abis la ngan kl nih....So aku masuk la kat satu sekolah ni(takleh la kasitau mana)...Oleh kerana aku ni budak baru aku pun diam la kat sekolah...tak macam biasa(huru hara,kecoh,gila sek,dan segala yg berkaitan dgn kejahatan)....jadi aku pun cepatla dapat kepercayaan cikgu-cikgu kat skolah nih....baru beberapa bulan je masuk aku terus dilantik jadi penolong ketua pustakawan....bangge siul dapat pakai baju hijau(baju khas utk pustakawan) gi skolah....aku pun betugas la baguih baguih....mula mula kerje susun buku je...pastu tak lama pastu tu aku diberi kepercayaan sepenuhnya untuk pegang kunci library untuk bukak dan tutup library skolah nih...tapi penat sikit la sebab nak kene pegi skolah awal ngan balik lambat....tapi takpe...asalkan sume orang kat situ cop aku budak baik(kononnye,senang skit nak tackle awek)...ok ok.....al kisahnya aku ni ditugaskanla ngan seorang penolong(penolong hapa ketua pustakawn aku),partner la kira , untuk tugasan nih...Budak tu name Lily(nama sebenar,mampos dia la),classmate aku...daripada sumber-sumber yg boleh dipercayai aku diberitahu dia ni seorang kaki blue,ade ciri-ciri bohsia la tuh...aku pun susah nak pecaya sebab tak join dia dlm kelas.....tapi aku slalu ushar dia dalam kelas sebab dia ni memang cun gile babi....babi memang cicir lapan juta tiang ngan dia......cutting body sume memang hampir perfect la....muka macam cindy crawford...fuhhh gilelah rasa nak melancap je ushar bontot die tonggek gilebabi.apatah lagi time bertugas ngan die...tapi aku tetap bersabar,aku ni kan baik....heheheh...ok tukar topik lak...kerje aku ngan dia senang je...awal pagi ngan petang waktu dah abis sekolah petang kitorang bukak ngan bukak dan kunci pintu...sebelum tu check dulu kalau ade buku yg tak susun lagi ke,gi susun.....jadi dipantaskan cerita pada suatu hari(aku tak ingat dah bila)...tapi petang la...aku macam biasa gi la check kat rak-rak tengok ade buku tak susun lagi...Lily plak gi tengok blah sana(kalau explain tempat pun macam korang tahu je)...biasanya buku semua dah disusun...tetiba lak ari ni aku terjumpa satu buku kat belakang rak,tersorok gak la tempat dia....tajuk dia 'everything about sex', tah mane mane la datang buku nih,tapi port belakang rak ni memang selalu budak-budak simpan buku yg best best pun..nanti nak sambung baca senang,sebab orang lain tak tahu...ok sambung pasal buku tuh...aku pun dengan penuh kerakusan pun mencangkung dan bukakla buku tuh...muka surat awal awal banyak tulis jeh...boring aku...aku bukak la belakang belakang...sekali ade la gambar mat salleh mane tah tengah 'beraksi' dari mula sampai abis....banyak lak 'skil' dia bukak....pendek katanya aku pun mentelaahlah gambar kat buku tuh dengan penuh kekusyukan(100% concentration)....sambil aku baca tu aku adjust la konek aku yg tengah stim pada tahap yg maksima nih...maklumlah pakai sepender ketat,seluar ketat,baju masuk dlm pulak tuh,mestila terbonjol batang aku nih...tetiba Lily sampai kat belakang aku pastu tanya aku tengah baca apa....camni la dia cakap:'Haa...tengah baca apa tuh'kata Lily dengan muka yg bersahaja...aku waktu tu panik tak terkata...muka pun dah berubah(cheee..macam tahu tahu plak)...aku terus tutup buku tu dan terus letak kat atas rak...tengah menyusun la konon..tapi nampaknya plan aku ni tak berjaya....nampaknya Lily tahu yg aku tengah baca buku apa sebab dia dah perhati aku lama dah...saje je nak kantoi aku...babi tul...nasib baik tak mati pucuk...so Lily pun kate lah kat aku"alah malu2 plak ngan aku,macam tak biasa tengok plak'..aku tergamam dengan kata kata lily tu sekejap...aku pun terus men'cover' line 'huihh gila..aku ni baik...mane penah tengok bende nih...tu yg aku jakun tengok buku tuh'...heheh baik je bunyi....pastu tetiba dia cakap..'ko nak tau tak,sebenarya aku ni dah lame suka kat ko'...aku terkezut lagi...aku terus kaget...pastu tetiba dia tanya plak 'ko nak tengok ke'...aku rasa time tu macam satu badan aku tetiba dah kebas tak rasa apa...aku pun macam orang bodoh...blank otak...terpaku macam orang gila pulak....pastu dia sambung cakap balik...'jgn takut,ade kite dua je kat sini'...dia terus ambik tangan aku dan bawak gi ke hujung perpustakaan,kat belakang rak..kira tersembunyi jugak la...dia start peluk aku dan cium aku...aku apalagi...merakuskan la diri aku....mula mula kitorang berdiri..rakus punya pasal...sampai terduduk tersandar kat dinding...time tu memang nak gelap dah...dekat maghrib la jugak....aku pun meraba buntut dia yg aku mengidam tengok sebelum ni....memang gebu....pastu dia lepas pelukan dan tarik baju aku...dia pun baringkan aku pastu bukak baju dia pulak tinggal bra je...baju dalam pun takde dah...pastu dia bukak bra dia...fuhh...tetek dia memang lawa gile...tapi saiz aku tak tau la aku ni belum mahir dalam saiz tetek lagi.....dia pun terus mencium..sambil tu aku tidak melepaskan peluang meraba tetek dia...fuhhh...gebu gila babi...rasa macam pegang bulu ayam je time tu...tapi pejal la...tak lama pastu,ada la dalam sepuluh minit...dia pun bangun bukak seluar aku....fuh..memang sepender aku banjir ngan air mazi...pastu dia macam urut2 batangku....fuh memang rase mak terpancut time tu gak....tapi aku masih boley maintain..sambil dia mengusap tu aku bukak la kain dia...tinggal sepender...time bukak sepender tu dia tolong bukak sekali..susah siut aku nak bukak sorang2...time tu kitorang memang bogel abis.....dia pun tanye...'u dah ready ke'....i angguk je...aku macam dah kene sampuk time tu....pastu dia dekatkan cipap dia kat kote aku...dia pun memasukkan pantat dia dalam kote aku....slow slow je dia masukkan....bila dah masuk separuh je aku secara otomatiknye menggoncang badan untuk memudahkan 'kerje' dia...kebaynakan 'kerje' dia yg buat time tu...aku baring je..biar la orang expert buat.....bila dah masuk 3/4 dia pun start goncang sambil meraung kecil...makin rase nak blow aku dengar raungan dia tuh...aku pun terus menggoncang bagi nak melancarkan pergerakan kote--pantat....kenikmatan masuk kote dlm pantat,hanya orang dah beromen je tau..memang nikmat senikmatnya...pantat dia memang basah gile waktu tuh..memang kote aku terasa cecair yg melincirkan perjalanan...macam air mazi aku...dan tak sampai dua minit lepas tu....aku pun tak tahan lagi lalu terpancut terus ke dalam pantatnya...first time la katakan....tak lama lepas tu kote aku mengecut sikita,aku pun mengeluarkan dari pantat dia...fuhh..memang berpeluh gila time tuh...dia pun tanya aku'amacam, best tak?'...aku diam aje....time tu aku memang rase menggelabah gile...aku pun terus bangun dan pakai pakaian aku balik....tah camana tah aku cakap kat dia ' dah lambat nih'....aku pun perus keluar,pakai kasut dan blah...aku biar aje dia kat situ....keesokannya aku terus tak gi sekolah.....takut kot...memang malam tu aku bertobat gila...fuhh..memang takut siut..tapi mau tak mau kene la gi gak skolah buat tak tau je....sekarang ni dia jumpa aku mesti senyum...bangsat tul..dah la cun...heii...buat aku nak melancap je teringat hal tuh...nasib baik aku bertobat...time bertugas aku diam je..dia pun diam gak la...perkara ni berlansung sehingga aku dapat ttawaran ke sekolah teknik..aku tidak ragu2 untuk blah pasal malu siut ngan Liliy tuh...aku pun dok la kat asrama dua tahun...memang tak jumpa lansung la ngan dia...takde ccerita ape pun la..aku plak dok la kat asrama dengan penuh keinsafan..sehingga satu hari lepas dapat result spm aku jumpa dia kat satu shopping compplex,kat tempat paking moto,waktu tu aku paking gak...jumpa la dia ramai2 ngan balak mana tah...pakai tak ingat dunia punya singkat...memang tak salah lagi kalau nak cop dia bohsia sekarang...memang dia dah maju la skearang....tapi tak tau la nak jadik apa kat dia....ok tulah citenye...buku belu tu punya passalla aku dah berzina nih...insafla wahai umat!(kadang2 ushar web blue takpe la...hehehehe)

1 comment:

  1. Mel pun ada ceta nk share. Tp x tau mana nk edit. Ajar le ye?dh lama dh nk ahare. Kat sini je lah dpt share.

    ReplyDelete

Member