Linda

bos & kawan ( part 2 )

terbeliak mata aku tgk batang mereka yg besar dn panjang tu .. abis lah aku kali nie . bos mencium mulut ku . lidah aku dihisap . rasa mcm nak tercabut . Mr H mengangkangkan aku luas2. dia turut menghisap biji kelentit aku . selepas itu dia memasukkan jari ke dalam . Mula2 satu jari , kemudian 2 jari plk . aduh !!!! terangkat2 punggung aku kesedapan .. aku mengerang kuat . argh !!. argh , argh ... Selepas tu , Mr H menyuruh aku menonggeng . Bos duduk di hadapan aku . Bos menyuruh aku mengulum dan menghisap btg dia . Mr H , merodok btg dia ke dalam cipap aku dari belakang , doggie style ... rasa terkoyak cipap aku bila btg dia masuk ke dalam .. pedih ! Sambil Mr H , sorong tarik btg dia , dia meramas2 tetek aku dan Bos menarik2 rambut aku .. mereka mendengus kesedapan ... Semakin laju , Mr Ho mengenjut aku , semakin kuat aku menghisap btg Bos .. Mr H hampir klimaks , dia kata nak pancut dlm cipap aku wlupun aku tak benarkan .. aku juga hampir klimaks , dan kami capai klimaks bersama2 dan aku menngerang ... aaaarggggh !!! Bos belum selesai lagi .. berganti dgn Mr H plk . kali nie btg bos plk masuk ke cipap aku sampailah dia klimaks dan pancut dlm cipap aku .. kami sume kepuasan .. aku ingat dah selesai rupanya belum lagi ...

No comments:

Post a Comment

Member