Linda

bos & kawan ( part 1 )

Petang itu , aku diarahkan oleh bos supaya pulang lewat . banyak kerja yg harus diuruskan segera . Ketika aku sedang menyusun fail , bos panggil masuk ke bilik dia . Di situ ada seorg kawan bos lagi , Mr H . Mereka memandang aku macam nak telan jer . Mungkin disebabkan masa tu aku memakai skirt pendek yg ketat dan singkat , manakala aku juga memakai blaus jarang yg menampakkan warna bra aku . Aku diarah kan duduk di sebelah Mr H. ketika aku mencatatkan sesuatu . Mr H meletakkan tgn di atas paha aku . Aku dah rasa tak senang . Aku dapat rasakan apa yg dia nak buat . Bos hanya memerhati sambil tersenyum . Tiba2 Mr H , menyelak skirt aku dan menggosok2 peha aku . Aku cuba menepis tapi tidak diendahkan . Bos membuka butang blaus aku dan menggunting bra aku . Bos terus meramas2 tetek aku yg agak besar sambil Mr H bermain2 dgn cipap aku . Aku dah tak boleh mengelak lagi , tenaga mereka lagi kuat dari rontaan aku . Aku terpaksa terima apa saja yg dilakukan oleh mereka . Aku diangkat dan diletakkan di atas lantai . Ketika ini , mereka telah membogelkan aku . Sebelah tgn bos meramas tetek sambil menghisap puting tetek aku yg satu lagi . Aku rasa kesakitan dgn ramasan itu .. Mr H menjilat2 cipap aku , aku kegelian dan nikmat . Sakit dan sedap .. Mereka bersilih ganti meramas , menghisap puting tetek dan mejilat cipap aku .. Air dah byk keluar !Aku keseronokkan dan teransang yg amat sangat .. Mr H seperti naik gila , habis dia menggigit seluruh badan aku . Seluar dalam aku dicium2 nya .. Mereka berdua dah berbogel . Nampaklah batang mereka yg tegak dan keras . Besarnya ...

No comments:

Post a Comment

Member