Linda

Benda Enak

Pada hari itu , aku jumpa aku punya girlfriend kat rumah dialah biasalah nak bawa dia jalan-jalan .Sampai dirumah dia aku dengar senyap aje.Rupa-rupanye,bapa dia tengah tidor.....malas sangat kot.Jadi , aku masuklah ke dalam rumah dia buat macam rumah sendiri.Girlfriend aku tu , tengah masuk baju dia dan selepas itu biasalah perempuan memanglah nak mekap.Untuk pengetahuan kau orang,girlfriend aku ni cantik ( campuran bangsa Cina-Melayu).Aku pun apa kurangnya....Jadi dipendekkan cerita , aku pun terus masuk kebilik dia .....biasalah dah mula nak gatallah batang aku tu.Masuk saja , aku lihat girlfriend aku tu tengah gincu bibirnya yang merah .Tak tahan rasanya menahan nafsu lalu ku terus peluk dia dan mencium bibirnya yang cun itu.Apalagi , girlfriend aku terus tutup pintu dan biasanya kalau dah tutup pintu mestilah siap girlfriend aku nanti aku kerjakan.Kami pun saling berpengalaman...(sudah selalu sangat kami melakukan sex) dia pun membuka T-shirt aku , aku pun sama-sama membuka T-shirtnya dan juga seluar dalam aku.Apalagi mestilah adegan panas berlaku ,dan kerana tak tahan lagi aku pun terus masukkan batang aku kedalam girlfriend aku punya vagina.Sungguh nikmat ...dan akhirnya aku blow aku punya air mani kat perut dia dan kami sama-sama puas.Tapi sekarang aku dah putus cinta dengan girlfriend aku ..dan mungkin sekarang nie..dia semakin liar...OK nanti cerita lagi

No comments:

Post a Comment

Member