Linda

Anak Cina Sebelah Rumah

Masa tu umur aku baru jer 15 tahun... Aku tinggal bersebelahan ngan rumah satu family cina.. Dia orang kerja berniaga kat pasar.. so anak dia lebih kurang baya aku jer.. kalau tak silap aku umur 13 kut....Kami satu sekolah dah tu berjiran pula.. jadi kami ni selalu ler main sama-sama.. Lagipun dia oarng pun cuma ada sorang jer anak so dia orang kalu pergi kerja balik malam tu dia orang kasi ler orang tua aku tolong tengok kan rumah nagn budak tu sekali..So suatu hari hujan lebat betul... Hari pun dah hampir malam.... So orang tua aku ni ajak le si Mei Lan ni ke rumah aku tapi dia tak nak .. Kata dia orang tua dia balik pukul 8.00 nanti.. So dia kata OK... Emak aku ni kesian kan dia so kerana percaya aku ni budak baik so dia suruh ler aku tolong teman kan si Mei Lan tu......Aku pun pergi ler ke rumah Si Mei Lan ni...Hujan lebat lagi kat luar tu.. Lebat selebat-lebatnya.. kira tak nampak orang kalau dalam dua meter tu... Dah tu sejuk pula...Ketika di rumah tu.. Biasa la amoi ni dia tak tau sejuk sambil pakai seluar pendek ketat sampai nampak bentuk lurah cipap dia... Aku tu ada la bawa buku unutk study.. maklumlah SRP dah dekat.. Dia pula sambil tidor atas lantai depan aku mengangkang koyak peha dia tu..Aku sambil baca buku tu mengoyang kan kaki aku.. Dia menonton Tv jer..Tah cerita apa pun aku tak ingat..Aku ni cuma menonton sekali sekala jer sambil sekala-skala tu merenung lurah cipap si Mei Lan tu..Nak jadi cerita tiba-tiba kaki aku tersentuh kat cipap dia tu... Dia tak marah.. aku pun sentuh sekali lagi.. Dia memang dah biasa ngan aku tapi setakat pegang tangan jer.. Ini dah tersentuh cipap dia pun tak marah lagi.. So dia tanya aku nak tak.. Aku tanya nak apa.. Dia tanya mau konkek sama dia tak...Dah tu aku tengok seluar dia dah basah.. mungkin dia dah stim kut.. Aku cuma pakai track suit ni biasa ler dah memang tegang habis..Aku kata aku tak pernah buat.. Dia kata mai la lagi pun jam baru 6.50 lebih..hujan lebat kat luar tu.. Orang tua dia tentu balik lewat kalau time hujan.. Aku pun kalau orang dah nak bagi so aku pun tanya nak buat kat mana..?Dia ajak aku ke dapur... Kat dapur tu memang terlindung sikit.. so bila sampai di dapur dia terus buka seluar pendek tu.. Terbuka aja memang dah nampak la cipap dia yang putih tu.. Aku pun apa lagi terus buka track setakat lutut terus jer mencakung kat tepi kankang dia yang dah terbuka tu.. Dia pegang adik aku.. dia urut beberapa kali dan dia kata jolok ler masuk... Aku pun terus jer jolok ler.. Best juga masuk jer terasa macam karan jer. berderut masuk...Tambahan hari hujan rasa kehangatan cipap amoi ni macam mimpi jer... aku masuk dan enjot beberapa kali macam yang aku tengok dalam gambar blue tu.. Cipap amoi ni banyak air.. best terasa terdenyut-denyut adik aku keluar masuk cipap Si Mei Lan ni.. Tiba-tiba dia mengejang badan.. Air suam terasa keluar banyak juga dari cipap Mei Lan ni.. Ai yaa... Mei Lan terus memeluk buntut aku... Mei Lan aku udah mau keluar ni.. Mei lan cabut dah terus biar aku terpancut atas perut Mei Lan...Adik aku masih tak mau tunduk lagi ni... Aku nak main lagi.. Tapi Mei lan kata takut Mak ngan bapa dia balik.. so dia kata kita main lagi lain kali...Aku tak dan basuh dah pakai taruk kain buruk kat atas meja tu dan buang dalam kotak sampah kat luar pintu tu.. Kena hujan hilang bukti..Aku rasa nak kencing.. masuk bilikair kencing kemudian tu ke ruang tamu semula macam tak der apa berlaku.. Melan ke Bilik tukar track suit panjang dan tidor smula nonton TV.. Nasib kami baik baru 7.40 lebih orang tua dia dah balik...So aku pun kata Auntie & uncle gua balik dulu.. Si Mei Lan tersenyum saja kat dalam tu... Lepas peristiwa tu ada 4 atau lima kali aku main Mei Lan... Tapi sekarang ni Mei lan dah kahwin... cuma itu rahsia kami berdua... Aku belum lagi kahwin walau bekerja agak steady.. Dan pernah fuck ngan ramai ornag tapi... aku akui memang Mei Lan punya cipap yang best.. Beruntung laki dia...... Aku ucap kan berbanyak terimakasih pada mu Mei Lan.. CIPAP MU IS THE BEST AMOI.. I LOVE YOUR PUSSY

No comments:

Post a Comment

Member