Linda

Aku peniaga Pasar Malam

Berniaga di pasar malam bukan menjadi minat aku. Tetapi olehkerana itu sahaja peluang yang aku ada bersama suami ku maka penat puntak apalah. Berniaga beberapa bulan rasa seronok tu datang juga kepadaaku. Apatah lagi apabila melihat untung yang mendatang. Nasib menjualdi pasar malam ni bukan menentu tapi itulah sumber rezeki kami berdua.Aku dah satu tahun lebih berkahwin dengan suami ku. Belum dapat anakdan kami seronok dengan cara hidup kami. Lama-lama berniaga ni telahmenimbulkan tabiat baru pula kepada kami. Paham-paham saja lah apabilabalikdari berniaga tentunya tengah malam, kalau tempat tu dekat kami cepatsampai ke rumah tetapi kalau jauh kadang kala pagi baru kami sampai.Suami aku ni pulak boleh tahan juga kuat seksnya. Oleh kerana itukami kadang kala berenjut dalam van di tepi jalan saja. Di tempat rehatleboh raya dan kadang kala di tepi air terjun tempat rehat peranginanitu pun kalau kebetulan tak ada orang. Berniaga di pasar malam nimenyebabkan kami sentiasa berada di atas jalan. Oleh itu melakukanhubungan seks di atas van merupakan lumrah bagi kami.Tabiat suami aku pulak yang aku dapat perhatikan kalau pelangganyang datang tu ramai yang seksi sebab kami menjual kain, maka malam tupasti aku akan dikerjakan habis-habisan. Bukan aku tak suka tapimaklumlah buat kerja tepi jalan, kadang-kadang bimbang juga suara akumengeluh, mengerang dan mejerit tu di dengari orang. Aku pulak bila dahsampai tahap kena talu tu lupa pulak nak kontrol volum.Satu lagi tabiat pelik suami aku ialah dia sentiasa meminta akumemakai pakaian yang ketat atau seksi semasa menjual. Kalau bolehbiarlah buah dada aku ni hampir nak keluar dari leher baju. Kalau bolehbiar seluar jeans yang aku pakai tenggelang dalam lurah ponggong akuketatnya. Kata nya nak lariskan perniagaan. Aku ikut saja. Hasilnyapun menyeronokkan sebab walau pun kami menjual kain untuk kaum hawasahaja tetapi lelaki pun datang juga membelinya. Tak kurang lah yangmenggatal ketika membeli kaintu. Suami aku sporting. Kalu lelaki yangjadi pelanggan, dia akan ke belakang gerai biar aku yang melayanpelanggan. Tapi kalau perempuan yang datang terutama yang seksi tu makadia lah yang ke depan. Aku terpaksalah buat-buat lipat kain dibelakang.Dalam pemerhatian aku ramai juga jantan yang steam kat aku sebabsemasa aku layan mereka kadang kala ada yang ambil peluang menjamahtangan aku. Menyiku buah dada, menggesel balaknya ke ponggong akuterutamanya semasa melihat kain yang aku pamirkan. Bukan suami aku taktahu tapi dia buat-buat tak tahu. Selalu sangat aku merasa balak yangmenggesel belakang atau ponggong aku tu . Kadang kala terasa sangatkeras dan bersarnya dan kadang kala tidak lah begitu perasan. Kalau akudi rangsang begitu, pastinya aku pun giankan balak suami aku. Masa tukalau dia tak bagi pun aku akan minta terutamanya dalam perjalananpulang. Masatu ganaslah permainan kami.Aku teringat satu hari seorang pemandu lori mengetuk dinding vankami di perhentian di lebuh raya.. Masa kami mula buat tu, tak ada punlori dia tetapi setelah kami klimeks, aku pun menjerit agak kuattiba-tiba saja orang teruk dinding van kami. Suami aku cepat-cepatkenakan pakaian sedang aku terlentang di lantai van.di atas bungkusanlain yang memang kami atur sedemikian rupa agar ada ruang untuk kamibersetubuh cukup dan selesa.Apabila suami aku keluar dari van pemandu lori itu tersengeh saja."Apa hal?" tanya suami aku "Tumpang sekaki" pinta pemandu tersebut.Suami aku yang hanya berseluar jean masuk semula ke dalam van."Pemandu lori tu minta nak main dengan Ana" terang suami ku kepada aku.Pada ketika tu aku duduk bersandar ke dinding van."Abang!!! takkan abang nak bagi Ana main dengan orang lain?""Abang tak kesah kalau Ana nak""Berapa orang tu bang?""Dia sorang saja"Aku kebingongan. Sambil mengesat air mani suami aku yang masihmeleleh dari cipap aku merenong mata suami aku dalam kegelapan."Abang tak apa ke?""Abang tak kesah"" Emmm panggilah tapi sekali saja tau"Suami aku keluar van. Dia menyatakan persetujuan. Tiba-tiba orangtu tanya "Berapa?'"Berapa?" tanya suami aku yang tak faham." Ya lah RM ..berapa"Suami aku masuk semula ke dalam van. "Dia tanya berapa ringgit nakkenakan dia?"Tak pernah pulak aku terfikir tentang bayaran ni. Aku diam sejenak"lima puluh udahlah bang" Suami aku keluar dari van "lima puluh daneeeer sekali saja"Orang tu keluarkan dompetnya dan menghulurkan not RM50 kepadasuami aku. Dia pun merangkak naik ke atas van dan terus ke atas akusekali yang sudah pun baring semula dengan kaki terkangkang.Kami bermain cara mudah sahaja. Tak ada mesra-mesra. Balaknya dahcukup keras apabila dia anik ke atas tubuh aku. Besar dan panjang.Namun aku dapat menerimanya dengan mudah sebab telah dilincinkan olehsuami aku sebelum itu."Besarnya bang" bisik aku ke telinganya. Dia menghayun denganperlahan. Aku mengangkat kaki tinggi biar dia masuk dengan lebih dalamlagi."Ohhhh" keluh aku "kerasnya...." Aku memeluk tubuhnya eratbagaikan bergantungnya darinya supaya tidak terjatuh dari tebing yangtinggi. Hampir 20 minit aku klimeks dan sekali lagi selepas 10 minitberikutnya. Orang yang menyetubuhi aku masih kuat dan steady. Aku taktanya bila dia nak klimeks Cuma aku mengerang dan mengeluh menikmatipemberiannya.Aku tak tahu apa yang dibuat oleh suami aku di luar sana dan akusudah tidak peduli lagi. Cuaca malam yang dingin di tambah denganair-con van kini tidak memberi kesan lagi. Aku berpeluh dari hujungrambut sampai hujung kaki, paha yang mengangkang kini kian terasalenguhnya."Lagi bangggggg ana nak pancut sekali lagi niiiiii"Orang itu memperlajukan pergerakannya. Aku tak tahu apa yang harusaku buat lagi. Aku dihayun sepenuhnya padat dan padu. Aku pasti selepasini aku tidak akan dapat berdiri tegak lagi. Bahagian bawak paha akubagai tak terasa lagi. Seluruh ransangan aku tertumpu kepada cipap akuyang terus diterjah terus menerus. Aku mengelepar apabila aku pancutkali ke tiga , tangan aku mencekam belakangnya. Suara akumeninggi. Ketika itu aku merasakan balaknya memancut panas ke dalamcipap aku. Aku tak tahu apa yang aku kata lagi Cuma jeritan nikmat yangtidak dapat aku bayangkan lagi apabila menerima berdas-das pancutandarinya. Hangat dan banyak.Apa bila semuanya reda. Dia bangkit dari atas tubuh aku yang kinimacam kain buruk. Aku membelai tangannya."Ganaslah abang ni"Dia mencabut balaknya dari cipap aku yang banjir dengan air mani."Tak suka ?" tanyanya rengkas."Puas" jawab aku rengkas. Dia mengenakan zip seluarnya danmenyarung kemeja T nya."Abang" bisik aku perlahan. Dia menoleh kepada aku sebelum membukapintu van.Aku mengucup bibirnya . "Sapa nama abang sebab Ana nak ingatsampai bila-bila"Tangannya meramas buah dada aku dan sebelah lagi ponggong aku yangbulat."Jimie" jawabnya rengkas. Lalu keluar dari van.Ketika suami aku masuk ke dalam van aku bersandar semula kedinding van."Ana OK?" ketika itu kedengaran enjin lori bergerak."Separuh mati bang...separuh mati..." jawab aku"Kita balik ?" tanya suami aku."Abang sajalah yang pandu sorang biar Ana tidur di belakang ni"Aku merebahkan diri ke celah-celah bungkusan kain.Suami aku menutup pintu van dan naik ke tempat pemandu. Sebentarkemudian van bergerak dan aku hanyut ke dalam mimpi. Bertelanjang bulatdan terkangkang.Walau siapa pun Jimie..aku tidak akan melupainya sampai bila-bila.

No comments:

Post a Comment

Member