Linda

abang

cite die cmni. aku da couple lame dgn die. couple cm biase je mula². g dating, mkn, lepak. first thing kiteorg buat, kissing. kt tangge blok aku. aku kekok sket sbb x reti. die yg banyak ajar aku. pastu dah start meraba. tetek aku x besar. kecik je. kalau g kedai lingerie mmg xde size rasenye. die raba aku kt tetek, kt puki aku. esok² advanced lg. die start jilat². aku plak kulum batang die. tu je aku reti buat. dlm 2-3 bulan la kiteorang buat aktiviti ni. satu hari aku brani kan diri bawa die masuk rumah mlm² mase parents aku da tdo. time tu la kire mlm pertame kiteorang. aku pn x ingat sgt sbb da byk kali buat. slalu kiteorg buat projek. plg kurang skali seminggu la. aku x ske die pakai kondom. x sedap. die pancut dlm mulut, atas perut or kt kain je. lps skola ruma aku slalu clear so mmg slalu la main. mlm² plak slalu die masuk bile family aku da tidur, dlm kul 12 cm tu. kul 5 die blk la sbb mak aku bangun 5.30. byk position kiteorg buat. ckp je ape. 69, doggie, kamasutra. pergh sedap. mase bulan puase pn kiteorg main. pernah skali kantoi dgn mak aku. aku serong mase tu. tetibe mak aku blk keje. mmg nk mampos la kene blasah. tp tu dulu. lps tu kiteorg masih lg dgn projek kami. 1 mlm tu sampai 7 kali die pancut. kote die x besar x kecik. ntah aku pn xtaw sbb aku xpernah tgk konek laki lain pn. dlm website blue tu ade la. normal la dgn size badan die yg kecik. kecik² pn power. mase aku form 4 die pancut dlm mase aku tgh subur. mmg melekat la. 3 hari period aku lambat. balak aku buat kn air rebus kunyit hidup. seminggu aku minum, bende tu jatuh. tp tu x buat kiteorang brenti. aku dan die masih lg main. mase pmr pn aku main. aku tgh gantung bendera jepn pn die blasah je. pada aku, tu la yg buat aku dan die bertambah sayang. 8 may 2008 aku main lg. die pancut dlm. mmg pregnant aku. aku mabuk gile². x boleh mkn ape. makan je, muntah. so mmg x boleh minum air tu. aku pn mase tu sewel gak. buat² xreti kot. aku wat dunno je aku pregnant. time spm pn aku main. aku bgtaw family aku pregnant mase tu dah 8 bulan. mmg la dorang marah tp dorang terima aku lg. aku bersalin kt hospital swasta sbb nk tuka nama kt birth cert. skrg anak aku da 4 bulan. comel giler. yela, mak bapak nye cantik hensem. anak aku bg kt sdare aku bela. sbb aku x mampu. lgpun aku nk blaja lg. aku duduk dgn sdare aku tu skrg sementare nk msuk U ni. sdare aku pn x kesah sbb aku ni bkn nye org lain, mak die jgk. tp sjak aku bgtahu family aku, aku xpernah jumpe balak aku. sampai skrg ni. aku mmg syak die ade pompuan lain tp aku pikir die kawan dgn pompuan lain sbb xleh jumpe aku. aku rindu gile bai kt die. sangap tu jgn cakap la. tiap² hari aku main sendiri dlm blk air. x tahan! aku nk jumpe die, nk main lg. sbb aku dah abes pantang dan jahit kt puki aku pn da baik. aku mmg nk kawen dgn die sbb aku xbrani nk kene tonyoh dgn batang besar gedabak laki lain. biar la yg kecit toet tu je yg balun aku mlm² sbb aku suke. sekian cerite aku.

No comments:

Post a Comment

Member