Linda

2 lwn 1

ini pengalaman pertama aku buat sex, dan perkara yg menyeronokkan itu berlaku ketika aku 16 thn. time tu aku dok umah dgn sepupu aku. kitorg pggil die kak lang. die jnis yg 'bnyk air' and open minded r. time tu aku tgh syok tgk tv, die kate die nk mndi, aku pon tgk je r tv. ttibe, aku tergerak ati nak g skodeng die mandi. pintu tnds umah kitorg ade lubang sket, so, klau nak skodeng pon senang. time ak tgh syok skodeng, die ckp, x payah r nak intai, klau nak tros masuk, x kunci pon. aku pon dgn nafsu kuda nya, tros masuk, nmpk r body die yg tlnjg bulat n basah sbb tgh mndi. aku pon join r die mndi. aku ckp kat die, nak sabunkan boleh? die kate, klau da join, xkan r nak tgk je kot? sabun je r. ak pon sabun, start dr pepek die, aku gosok kaw2 nye, die kate slow2, lame lg journey kite. smpai ke part tetek, aku x sabun dlu, aku jilat2 puting bia die stim. pergh! mmg nikmat r. lpas abis mndi, aku join die pkai baju plak. aku ckp kt die, jgn pkai bju lg, nak test power dulu. die pon on. pas2 die ckp, jgn pncut dlm. die baring, pas2 aku duk kat atas die, mule start comolot. dgn bunyi 'umph, umph, uummmppphhh' mmg stim abes r. siap maen2 lidah lg. then aku isap lg tetek die, mmg klimax to the max r. agak2 da boring isap tetek, aku jilat smpi ke puki. puki die mmg tembam abis r. time aku tgh syok menjilat, ttibe terpancut air mazi die. aku taw die da klimax, mate pon da ttup, jari gosok2 pepek. pas2 aku msuk jari dlm pepek, mule2 1 jari, pas2 da lame aku msukkan 1 tgn dlm pepek die, melalak die ke'stim'an. aku pon tmpg sronok r. pas2 aku msukkan btg keramat aku dlm pepek die, die pon kang2 sluas2nye, aku pon tikam r. dayungan demi dayungan aku bg. mkin lame mkin laju. aku pon x sdar aku da pncut ke blom. aku slamber je. die pon diam kan jer. da stim sgt kowt. lbih kurg 15 minit, aku tnye die, doggy jom. die mcm blur. ak ckp r, maen blakang. die senyum pisang. die pon menonggeng, aku pon start r jolok menjolok. mule2 ketat nak mampus, lame2 sdap. pas2 aku da rase mcm nk pncut(bru nak rase) aku pon tenang jer, pancut dlm jubo die, smbil tgh doggy tuh, tgn aku gentel2 r puting die. mmg basah gile r lntai bilik tuh. pnuh dgn air mazi r, air mani r. dlm pkol 2 lbih, adik pompuan aku blik, aku x sdar die da blik. die msuk jer bilik, die tgh tgk aku doggy sepupu aku. ak ckp kt die, nak x? die mule2 mcm xnak. pas2 die kuar dr bilik. ntah knape, ttibe je die msuk bilik tuh. adek aku pon jnis yg bnyk air, aku slalu pgg tetek die time die tido. aku bia kan sepupu aku rehat jap, pas2 aku try dgn adik aku plak. ak bkk bju skolah die, pas2 aku lucut kan kain die, mmg nmpk r cutting body adik aku. x gmok, x kurus. chubby! aku sruh die baring ats katil, die baring, pas2 aku cium leher die, kasi die stim, pas2 aku maen lidah plak. aku ckp kat die jgn bgtaw sape2 pon psl nih. klau x siap. die angguk smbil tersnyum. pas2 aku sruh die kolom konek aku, die direct kolom. x pikir pnjg, gelojoh plak tu. bile time nak pncut, aku sruh die nganga mulot besar2. pancut dlm mulut. die pon telan. aku tgk pon kdg rase gli gak. tpi da stim, ape boleh buat. pas2 spupu aku ckp, nak lgi. aku dlm kpenatan ni, g kt spupu aku, pas2 aku jolok agy pepek die and kali ni aku xde blas kasihan. nafsu dah jd nafsu kuda. xle kontrol. aku pncut dlm pepek die, g mampos r ape jd pon. mmg x pikir nye r. die pon mcm r xde duet nak buat abortion. anak org kaye kan. bile die da pncit menahan sakit, aku g kat adek aku plak. aku lucut kan panties die pas2 aku tgk pepek die da shave siot, licin!! ak jilat pepek dara die tuh, smpai terpancut air mazi. pas2 aku jolok. tpi aku xnak r pncut dlm tkot mengandung, sape ssh? aku gak. agak2 nak pancut, aku kasi kat spupu aku. pncut dlm pepek die. msti dlm hati die mnyumpah aku. hahaha!! ape aku pduli. lbih kurg pkol 3, bru aku brenti maen, sbb da pnat gile. lutut pon da longgar. tongkat ali aku lupe beli. pas2 aku mndi dgn adek aku dgn spupu aku sbb bdn da mlekit. tmie mndi tu buat ringan2 jer. kolom2, gentel2. time aku gentel adek aku, spupu aku kolom, time aku gentel spupu aku, adek aku kolom. lpas mndi, smua muke puas. mule2 aku pikir nak maen tmie mlm, tpi tkot parents aku dgr r plak kan. so, korban je r buat sementara. tpi, dlm 1 hari, aku dpt pecahkan 2 dara. mmg pecah rekod hidup aku. -sekian terima kasih-

No comments:

Post a Comment

Member