Linda

sue..

Kisahnya begini. Aku berkhidmat di bandar JB dan kemudianbertukar ke bandar KT. Sebelum bertukar aku kenal sorang girlnama Sue..cute budaknya, bodi solid, umur baru 19 tahun. Akubagi tahu aku dah kahwin, tapi dia cakap, dia suka orang dahkahwin, aku carry-on kawan dengan dia. Aku ni selalu out-station dari KT ke JB dan setiap kali out station, keluardating. Mula-mula aku dengan dia ringan-ringan,Sue ni takkisah dan tak ada boy,so dia merelakan apa yang aku buat.Satuhari, aku acah dia, ajak dia main. Dia kata okaylah...sebabdia nak rasa juga, sedap ke main. Dia sendiri confess dia masih virgin, tapi her don't mind. So one day masa aku out-station aku set masa dan tempat di sebuah hotel. Aku bagino. bilik dan hotel. Sampai masa, lepas Sue habis kerja...ding...dong...ding...dong...bell hotel berbunyi...Sure Sueyang datang. Betul pun.Aku suruh Sue masuk bilik. Dia kata baru balik kerja dannak mandi dulu. Aku bagi towel hotel dan dia agak malu-malu.Sue bersalin dan berkemban. Phuhh...nampak terserlah bodinya.Putih...maklumlah dia ni...emak China kahwin dengan Melayu.Tetek dia taklah besar mana tapi mantap. Bontot dia pun masihpejal. Lama jugak dia mandi...entah apa yang dibeleknya, akutak tahu. Aku relaks aje.Lepas mandi, dia terus baring dengan berkemban. Aku duduksebelahnya, bau sabun..wangi. Aku sembang kejab dan akutahu Sue memang dah ready untuk dikorbankan malam itu. Akupegang tangan dia, aku ramas-ramas. Sebab dia ni virgin, akutengok dia macam gabrah. Aku cakap be cool. Don't worry,Sue angguk...Aku cium tengkuk Sue...sebab dia begitu sensitifbi bahagian tenguk, Aku cium pipinya...dan we did a frenchkiss. Aku tengok nafas Sue dah turun naik. Aku pun denganpenuh romantik mula meraba brest Sue. Breast anak dara...tidak kecil dan tidak besar. Aku ramas perlahan-lahan danSue merelakan. Kemudian aku tanggalkan towel di badan Sue.Aku tak heran pun...sebab aku dah kahwin...macam perempuanlain, ada buah dada dan pantat. Aku perhatikan...Sue nibulu pantatnya dicukur....botak habis. Aku tanya Sue apasalcukur bulu, dia kata rimas bila ada bulu dan susah nak jaga.Aku kemudiannya memainkan peranan, aku romen Sue dari mulut,ke dada, aku ramas buah dadanya, aku jilat nipplenya...yangtadinya agak lembik, dah mula mengeras. Dalam pada itu tanganaku mula menakal. Aku meraba-raba pussy Sue. Sah Sue dahberair. Tapi sebab aku ni dah kahwin aku relaks. Aku terusmerangsangkan Sue. Dia benar-benar horny. Kemudian dalam keadaan dia antara sedar dengan tidak, aku telah pun beradadi celah kangkangnya. Bila aku mula menjilat pussynya...diatersedar dan menutup pussynya dengan kedua tangan...malukatanya sebab aku tengok pussynya. Aku cakap relaks...Suemengalah dan membiarkan aku berbuat apa saja...malah kalautadi kangkangnya kecil sekarang kangkang dan 180 darjah.Aku terus menjilat alurnya...sah masih dara...terserlahmerah pantat Sue...tembab pulak tu dan paling mudah sebabpantatnya bercukur licin...smooth ajer lidah aku menjalankantugas. Air ghairah membasahi pantat Sue...itu yang buat akulagi ghairah. Sebab Sue ni masih virgin...tidaklah dia niemeraung...hanya kedengaran bunyi mengerang halus yang keluardari mulutnya...tak keruan. Jari aku juga memainkan peranan.Aku masukkan jari penunjuk aku ke dalam pussy Sue...tapiterhalang oleh daranya...Sah ada dara lagi budak Sue ni.Tangan Sue pula..mencari kote aku yang telah mengeras sejaktadi. Diramas-ramasnya dan sebab dah ghairah sangat, diasendiri yang menanggalkan seluar aku. Aku cakap kat Sue..nak jikat ais kerim ker? Sue tak faham...lalu aku suakankote aku ke mulutnya...Dia cuba mengelak...sebab tak pernah.Tapi sebab aku ni pandai memujuk...Sue pasrah dan dalamrasa malu..dipegangnya kote aku..dan dijilatnya di kepalakote...Aku cakap...cuba kolom...dalam malu-malu dia mulamengangakan mulutnya dan sedikit demi sedikit, kepala kotehaku dijilat dan dikolomnya...Sempat jugak Sue cakap...bestjugak hisap koteh..Lepas itu, non-stop dia hisap koteh aku.Sebab aku ni dah biasa dihisap kote...aku membiarkan Suemenjalankan peranannya dan pada itu, aku terus memainkanperanan aku di pussy Sue. Kami dalam kedudukan 69. Lama jugakami dalam kedudukan sedemikian.Sue benar-benar ghairah...dia benar-benar horny...rengekansemakin panjang, nafasnya semakin kencang dan benar-benarterangsang. Aku bisik kat Sue..."Sue ready". Sue anggukantara sedar dengan tak sedar. Aku pun mula membaringkanSue. Sebab aku tahu, Sue ni masih virgin, aku ambil bantaldan aku alaskan dipunggungnya...untuk memudahkan pelayaran.Aku...mula menggeselkan hujung kepala kote aku ke pussy Sue.Aku gesel-gesel di bijiknya yang mengeras...perlahan-lahanaku main-mainkan kepala koteh di alur kemaluan Sue yangtelah banjir. Bila timing dan dapat angle yang baik, akutalakan koteh aku yang mengeras tu ke lubang puki Sue.Rengekkan Sue makin panjang. Aku mula menekan perlahan danperlahan... Sah budak Sue ni...masih virgin. Tak bolehgelojoh....Makin lama, makin dalam koteh aku menerjahlubang puki Sue..dengusan ghairah Sue makin panjang.Memangketat lubang puki Sue ni. Tetapi sebab ada pengalaman akutidak terus menjolok lubang puki Sue...aku mahu Sue benar-benar ghairah dan dapat merasakan pengalaman pertamanyadi setubuhi oleh seorang lelaki.Sue...meminta aku jangan buat macam itu...dia benar-benartak tahan. Aku pun slow-slow mula menekan....aku rasa adahalangan...dan halangan ini...adalah daranya..Tindakan akumula agresif. Aku terus menekan batang kote aku...dan serentak dengan itu, Sue menjerit kecil...sakit katanya...Aku cakap...tahan sikit...Sue mengetapkan bibirnya dantangannya memegang hujung katil...untuk terus menahan asakanaku...dan aku terus menekan...halangan itu dilepasi...sahdara Sue dah robek...Aku tidak terus sorong tarik, sebaliknya aku membiarkan sementara...koteh aku dalam pukiSue...Tapi aku tengok Sue pulak yang memainkan peranannya.Punggungnya diangkat ke atas ke bawah supaya koteh akumemasuki pantatnya...Dia benar-benar ghairah...di sorongtariknya batang aku....Aku mula memberi respon. Bermulalahsatu episod...Sue dah hilang kesakitan...seronok danghairah yang memuncak. Air membasihi sekitar lubang pukiSue dan memudahkan tugas aku. Tiba-tiba Sue mengetapkanbibir dan badannya menahan keghairahan...kejang seketika..Sue dah klimaks...tangannya memeluk erat belakang aku...Aku terus menyetubuhi Sue.....dan akhirnya air aku keluarjugak....Aku ingat...tak boleh pancut dalam pussy Sue...Kalau mengandung nanti....susah nak jawab. Aku dah bagitahu Sue...aku tidak mahu ada ikatan dengannya sebab akudah kahwin...Dia setuju...lalu aku pancutkan air maniaku di luar pussy Sue...Aku risau jugak...mana tahu adabenih yang sesat....masuk...Sue benar-benar puas dan lepas itu entah berapa kali akumaking love dengan Sue...selama 3 tahun...Sue sekarang dahkahwin...2 kali kahwin...Tapi kalau Sue baca cerita ni...ingatlah...pengalaman petama itu...akulah guru yang mengajarnya erti seks ini...

No comments:

Post a Comment

Member