Linda

Malam Paling Panjang

Kadang-kadang aku "surf" laman ni. Aku rasa aku lebih syok baca cerita daripada tengok gambar lucah. Sebenarnya aku nie dah ada bini. Bini aku nie same age as aku, dan ini bukanlah aku punya first time sex, tapi dah banyak kali. Tapi cerita yang aku nak ceritakan di sini, ialah first time aku lakukan sex yang cukup panjang dengan bini aku. Selama 5 jam dari 12 tgh malam sampailah 5 pagi. Pada malam tu aku browsing ke laman lucah selama 4 jam. Aku rasa malam tu aku cukup "horny". Bila aku balik ke rumah isteri aku sambut kat pintu. Anak-anak dah tidur. Aku pun mandi dan bersihkan badan, terutamanya batang aku. Aku pun masuk bilik. Bini aku tanya "lewat lagi ?" Aku tak jawab apa-apa. Aku tak ingat lagi apa yang aku bualkan dengan bini aku. Kemudian tangan aku mula merayap. Mula-mula tetek bini aku. Aku main-main, pusing-pusingkan jari aku di keliling puting dia, dan tarik-tarik puting dia. Kemudian aku kulum tek dia. Dia menolak. Geli katanya. Bini aku nie mudah geli. Kadang tu sentuh sikit dah geli, dan terus tolak pelawaan aku untuk sex. Tu yang aku "fed up" tu.Lepas tu tangan aku merayap merata-rata atas badan dia. Kemudian turun ke burit dia. Aku main dengan jari dulu. Geli lagi.Dia ni betullah...tak tahan geli.Hisshhh...susah...susah. Aku sembamkan muka aku ke celah kangkang dia. Geli jugak. Tapi kali ni aku tak kira. Aku ludah kat burit dia. Aku main sikit dengan jari lepas tu aku pun masukkan batang aku kat dalam. Aku sorong dan tarik pelan-pelan. Sorong...tarik...sorong tarik. Makin lama makin deras.Tiba-tiba aku rasa nak klimax dah. Aku pun cabut dan jilat burit bini aku lagi. Terangkat-angkat badan bini aku menahan kesedapan. Menendang-nendang cadar dia. Selepas lima minit, aku tujahkan lagi batang aku ke dalam burit bini. Agak-agak air mani nak pancut, aku pun cabut batang aku. Aku ni agak pandai jugak control. Aku tukar posisi, ke 69. Bini aku nie tak tahu kulum batang. Jadi aku saja yang jilat burit dia. Tiba-tiba aku rasa dia mengeliat kuat. Kakinya ditegangkan. Klimax dah laa tuu. Agak lama lepas tu, aku suruh bini aku tidur terlentang atas badan aku, dia di atas. Aku masukkan batang aku ke dalam burit bini aku dari bawah. Masuk saja batang aku ni, aku main-mainkan dengan jari, burit bini aku. Terutamanya biji kelentit dia. Aku masukkan jari aku pula ke dalam burit bini aku. Jadi sekarang nie, jari dan batang ada dalam burit. Bini aku dah tak kira lagi apa yang masuk. Dia dah sedap sangat. Sambil aku main-mainkan jari aku, aku tekan-tekan keliling burit dia. Lepas tu aku pun klimax. Aku pancut atas perut bini aku, pancut di luar laaa. Sengaja aku nak klimax, pasal kejap lagi aku nak pegi pusingan kedua.Bila batang aku naik lagi, aku suruh bini aku main dengan tangan dia. Aku suruh kulum. Dia tak mau Aku main-main sampai dia klimax. Kemudian aku masukkan tiga jari ke dalam burit bini aku. Bila dia tak tahan. Aku pun sembamkan muka aku ke burit bini aku. Aku hisap apa yang ada di situ, biji kelentit, air dan lain-lain. Kemdian aku lakukan benda yang tek pernah aku lakukan.Aku jilat lubang punggung bini aku. Bila dah puas, aku main-main dengan jari aku, keliling lubang punggung dia. Dia dah terlalu sedap. Lepas tu aku berhenti main lubang punggung, aku bubuh lagi batang aku ke dalam burit bini aku. Tapi kali ini dari tepi. Sambil tu aku isap tetek dia, dan jari-jari aku main bijik kelentit dia. Tiba-tiba badan dia teketar-ketar. Bini aku klimax lagi. Aku cabut lagi batang aku, dan aku isap lagi burit bini aku. Aku berhenti, masukkan jari ke dalam burit bini aku. Kali ini empat. Setelah bini aku klimax lagi, terhenjut-henjut badan dia, aku jilat-jilat lagi lubang punggung dia. Sambil tu aku tekan-tekan jari aku ke biji kelentit bini aku. Oleh kerana terlampau geram, aku masukkan jari aku ke dalam lubang punggung dia. Aku main-main agak lama juga.Kemudian aku suruh bini aku tonggeng. Doggy style. Bini aku nie selalunya tak boleh doggy style, sengal katanya. Tapi kali ini aku paksa juga. Aku suka doggy, sebab batang aku rasa di kemut cukup kuat masa ni. Ake hentam kuat-kuat. Bila nak klimax, aku pun pun pancut di luar.Aku rasa malam itu lah yang paling aku nikmat. Pun begitu, aku dukacita sebab bini aku tak pandai layan aku. Aku sorang saja yang memberi, sedangkan bini aku hanya menerima. Dia tak boleh doggy, tak mahu kulum, tak mahu buat di tempat lain selain dari atas tilam, tak mahu buat dalam bilik air dan macam-macam lagi yang diminta

No comments:

Post a Comment

Member