Linda

Emma

aku ader sorang kaka angkat..nama dia ema(bkan nama betul)..dia ni cukup rapat ngan aku sejak dari sekolah menengah..nak jadi citer pas aku abes skolah,dia yg belajar kat sebuah u, datang melawat ku kat umahku.. aku time tu biasala..sweet 17..lepak makan tido la..disebabkan hari tu mak aku meniaga kat pasar,so aku solo lah kat umah..hati ni ada gak pk jahat..siap kemas katil siot macam nak buat projek jer..hehe..masa baru sampai tu,mcm biasa la sembang2..aku tanya bab pakwe dia,alamak..hujan turun..menangis plak..pakwe dia sudah lari..hmm..kene pujuk nih..aku pun buat2 la macho lap air mata..dia tersentap dan agak terharu la aku sapu air matanyer.."tahnx..." balasnyer manja..aku try dok seblah dia..ema dia jer..bagi laa tu..aku sembang2 lg..dia nangis..adei..susahnyer...dia tros sedu2 kat bahu aku (ceh..beringus sial..)..aku pun beranikan diri usap2 rambut ema..dia senyap jap..and tros plok aku..sayu katanyer...aku pun membelai rambut nyer sambil bg ayat manis..dia tersemyum..aku cakap nak plok..dia cakap plok la..haha..jarum sudah masuk..yes!!mcm monyet je dah aku plok dia...aku usap belakang dia..ema dah sandar badan dia kat badan aku..panasnyer..takde nangis dah..diamm jer..suka la tu..aku cium dahi dia..dia dah senyum..aku try nak kiss bbr dia..ema bagi jer..apa lagi..aku cium la mcm dlm cd biru tu..sedap gle rupenyer..hmm..aku layan lagi..ema mule mendengus..dia grip pale aku supaya kiss kami bertaup lebih rapat..aku kulum lidah dia..dia pun balas..mcm expert..aku ramas buah dada ema yg sedang2..ema terkejut,but dia relakan jer..aku ramas2 sambil aku cium2 lurah tu..ema dah tak tahan..aku dukung dia masuk bilik aku..ema ikut jer..dan aku mulakan ciuman aku dari leher...aku cium bertubi2 sampai ema mengelupur sedap..slow2 aku bukak baju dia..pehh..bra pink tu menaikkan nafsu aku..mungil dan sengar breast ema..aku cium puas2 dada ema yg cantik tuh..ema merengus sedap..tak tahan dah..aku bukak kain dia...dan bila dah separuh bogel,turn aku lak bogel..ema segan2 nengok btg aku canak.."stim la tu.." balasnyer manja...aku bukak bra dia..londehkan spentisnyer..maka..daging enak terhidang depan mata aku..pergh..btg aku tercanak2...ema mcm tau2 jer...dia tarik aku and tros blowjob..pergh..panas jer aku rasa mulut ema..terangkat2 aku dibuatnyer..ema kulum betul2..rasa cam nak tercabut lutut aku tahan nikmat..ema kelihatan cam nak telan jer btg aku..sampai ke pangkal btg aku dikulumnyer..pergh...betullah..mcm tengah terbang..aku dah takleh tahan..1st time lak tu..aku pancut berdas2 dalam mulut ema..ema tadah jer..ahh...nikmat..ema sambil jilat saki baki air duit tu senym jer tgk aku..eleh..ingat aku tak kuat ke? pastu, aku try2 la isap lurah basah ema..memula dia tk bagi..kotor katenyer..aku selambe gak henyak muka aku kat lurah tu..ema terlentang tros..aku cari2 bijik sakti yg dicakapkan tu..haa..ni dia..mak aih..keras?peh..mari kita jilat..ya...aku jilat2 sampai ema terangkat bontot dia tahan nikmat..terkangkang2 dibuatnyer..ema sambil grip kemas tgn aku meremgek2 mcm nangis..basah dan kembang adik montok dia tu...setelah agak lama aku balun bijik tu, maka aku try2 la cucuk2 btg aku..memula tak masuk..ish...sekali lagi aku letak ngam2,tros aku henyak..terasa btg aku amsuk lubang sempit..ema tros tolak lembut aku.."sakitt...jgn..sakitt.."..aku tak pedulikan..aku tros tekan sampai pangkal..ema terlentang..dia tak dpt tahan..aku tryhenut pelan2..memula tu ema berkerut tahan sakit,tapi lepas 2-3 minit aku tgk dia makin layan plak.."syam..dalam lg...sedappp..."..pergh..lagi aku tekan la cenggitu..aku dayung rentak sederhana..kejap lahu,kejap kuat...kejap slow..ema aku lihat enjoy setiap tsukan aku..agak lama aku beromen ngan dia..sedar2 aku dah nakpancut...ema aku tgk dah lembik..dan satu ketika tu perut dia menggeletar..mcm dah klimax jer..aku balun lagi..sampai aku x tahan,aku tarik,aku pancut kat muka dia..pergh..1st time aku rasa fefet fresh..dah aku terlentang penat,ema sandar pale dia atas dada aku..puji sikit2..hebat la ape la.."puas tak?" aku tanye.."puas sgt" ema balas..hehe...dan aku dapat tau,ema still virgin..maknanya aku dapt lubang fresh..yihaa..ebstnyer..patut la ketat semacam jer...nantikan part 2.. trimas!

No comments:

Post a Comment

Member