Linda

Ain kawan isteri ku!!! Part 2

Aku dengar suara Ain dah merengek2 menahan kenikmatan. Aku pun dah tak tahan terus memeluknya dan meremas teteknya. Ain terkejut dan cuba menolak tanganku. Aku pun melepaskan pelukanku dan terus duduk diatas lantai didepan Ain dan muka ku betul2 dihadapan lutut Ain. Ain pun menurunkan kainnya kebawah untuk menutup pantiesnya. Muka Ain merah padam mungkin kerana malu dan terus bertanya padaku "dah lama ke abang Mad kat bawah tadi?" Aku pun berkata “lama juga dan sempatlah melihat apa yang Ain buat tadi. " Muka Ain bertambah merah tapi aku cakap pada Ain "tak payahlah nak malu2 abang Mad tahu dah sebulan Ain tak dapat sebab tu Ain tak tahan dan kalau Ain nak abang Mad boleh tolong Ain. " Ain tersentak bila aku berkata macam tu dan dia tanya aku balik "apa maksud abang Mad?" Aku pun cakap "tak sedap buat sendiri kalau Ain nak biar abang Mad tolong Ain mainkan Ain punya dengan tangan abg Mad. Ain jangan risau abg Mad tak akan buat lebih dari itu tanpa kebenaran Ain. " Ain terus diam mungkin sedang berfikir tapi aku lihat dia asik mengepit dan menggesel pehanya. Aku pun terus mendekatinya duduk betul2 diatas karpet didepannya dan meletak tangan ku kecelah pehanya. Ain masih duduk diatas sofa sambil menahan tanganku tapi bukan menolak cuma ditahan saja kat celah kangkangnya. Tanganku tak boleh bergerak tapi jariku yang bergerak. Aku gosok2 jariku dipantatnya dari luar baju tidurnya. Tak lama aku menggosok pantatnya, aku lihat Ain dah mula memejamkan matanya dan tangannya yang memegang tanganku tadi pun dah mula lemah. Aku angkat tangannya dan letak dibawah dan aku terus menggosok2 pantatnya sambil aku menarik bajunya keatas. Bila bajunya dah sampai keatas pehanya, aku terus memasukkan tanganku dalam bajunya dan menyambung balik menggosok2 pantatnya diluar pantiesnya. Aku rasa pantiesnya dah basah. Sambil menggosok2 pantatnya aku memandang pehanya yang putih melepak dan aku lihat betisnya penuh dengan bulu2 halus, sungguh cantik. Sedang tangan kiriku bermain dipantatnya, tangan kiriku membelai2 pehanya. Dah puas membelai2 pehanya, tangan kiriku terus masuk kedalam baju tidurnya naik ke teteknya. Aku pun meramas2 teteknya dari luar branya. Aku rasa tetek Ain besar tak cukup tangan ku nak menggengam semuanya. Ain pun makin kuat merengek, aku singkap branya keatas dan terus bermain dengan putingnya. Aku pun perlahan2 memasukkan tangan kananku kedalam panties nya dan terus menggentil bijinya. Aku lihat badan Ain dah mula nak menegang dan rengeknya dah bertambah kuat, aku tahu yang dia dah nak terpancut aku pun menarik tanganku dari bermain di pantatnya dan terus bermain2 dipehanya. Tujuanku aku tak mahu dia sampai dulu sebab aku nak dia sampai dengan batangku didalam pantatnya.

No comments:

Post a Comment

Member